Ամանորյա բարեմաղթանք

%d5%a2%d5%a1%d6%80%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%b2%d5%a9%d5%a1%d5%b6%d6%84

Ես  ուզում եմ, որ իմ ընտանիքի բոլոր անդամների երազանքները ու ցանկությունները իրականան: Ես ուզում եմ, որ իմ դասարանը շատ լավն լինի և ոչ մեկ ոչ մեկի հետ չկռվի: Ես Ձմեռ պապիկին մաղթում եմ, որ ինքը հասցնի բոլոր երեխաների նվերները տալ: Իսկ ամբողջ աշխարհին մաղթում եմ, որ այս տարի հաջող տարի լինի, և բոլոր մարդիկ ուրախանան: Երեխաներ ձեզ մաղթում եմ, որ լիքը ձյուն գա, որ դուք կարողանաք ձնեմարդ սարքեք և ձնագնդիկ խաղաք: Գալիք տարին թող բարեմաղթանքներով լի լինի:

About sofynahapetyan

Բարև, Ես Սոֆի Նահապետյանն եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Միջին դպրոցում՝ 9-2 դասարանում։ Ազատ ժամանակ նկարչությամբ եմ զբաղվում։ Սիրում եմ դաշնամուր նվագել։
This entry was posted in Մայրենի, Ուսումնական ձմեռ. Bookmark the permalink.

Leave a comment