Աֆորիզմներ գեղեցիկի մասին

— Չկա ոչինչ, որն ավելի ամիջականորեն հասնի մեր հոգուն, քան գեղեցկությունը։

— Ժոզեֆ Ադիսոն

— Բոլորը, ովքեր պահպանում են գեղեցկություն տեսնելու կարողությունը, չեն ծերանում։

— Ֆրանց Կաֆկա

— Արտաքին գեղեցկությունը նվեր է, բայց ներքին գեղեցկությունը ձեռքբերում է։

— Կոնֆուցիուս

— Երբեք մի դատեք ինչ-որ բանի կամ մեկին գեղեցկության համար։ Որքան գեղեցիկ է օձը, այնքան ավելի ճակատագրական է նրա խայթոցը։

— Վիլյամ Սքոթ Դաունի

— Կան մարդիկ, ովքեր նման են ժամանակակից խանութների։ Ցուցափեղկում ամեն ինչ կա, սակայն երբ մտնում ես, ներսը դատարկ է։

— Աուերբախ

About sofynahapetyan

Բարև, Ես Սոֆի Նահապետյանն եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Միջին դպրոցում՝ 9-2 դասարանում։ Ազատ ժամանակ նկարչությամբ եմ զբաղվում։ Սիրում եմ դաշնամուր նվագել։
This entry was posted in Հասարակագիտություն, Հասարակագիտություն 10. Bookmark the permalink.

Leave a comment