Հոկտեմբերի 26- նոյեմբերի 3

  1. Կարդա Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» գիրքը:
  2. Թարգմանական նախագիծ՝ Նյութերն ընտրեք այս  կայքից: Նայեք, որ արդեն թարգմանված  նյութերը չընտրեք:

Լրացուցիչ աշխատանք՝ 

  1. Կարդա քո նախընտրած գիրքը և այդ մասին հրապարակիր բլոգում` ըստ հետևյալ պահանջների:
  2.  Ամենաաշնանային, ամենաստեղծական ու ինքնատիպ առաջադրանքը՝ Աշունը իմ քաղաքում, իմ բակում, իմ գյուղում, իմ այգում… և այս ամենը իմ ֆոտոխցիկից:
    Լուսանկարիր աշունը. ամենաստացված, ամենաառանձնահատուկ նկարները հրապարակի՛ր բլոգումդ և պարտադիր գրի՛ր  մեկնաբանություն յուրաքանչյուր նկարի համար:

About sofynahapetyan

Բարև, Ես Սոֆի Նահապետյանն եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Միջին դպրոցում՝ 9-2 դասարանում։ Ազատ ժամանակ նկարչությամբ եմ զբաղվում։ Սիրում եմ դաշնամուր նվագել։
This entry was posted in Մայրենի, Ուսումնական աշուն. Bookmark the permalink.

Leave a comment