Daily Archives: February 2, 2022

Դինամիկա. Ներածություն. Նյուտոնի առաջի օրենք. Նյուտոնի երկրորդ օրենք. Նյուտոնի երրորդ օրենք

Ի՞նչ է ուսումնասիրում մեխանիկայի «դինամիկա» բաժինը։ Մեխանիկայի «դինամիկա» բաժինը ուսումնասիրում է շարժումների առաջացման և փոփոխման պատճառները։ Նյուտոնի առաջի օրենքի ձևակերպումը։ Մարմինը պահպանում իր դադարի կամ ուղղագիծ հավասարաչափ շարժման վիճակը, եթե նրա վրա այլ մարմիններ չեն ազդում կամ դրանց ազդեցությունները համակշռված … Continue reading

Posted in Ֆիզիկա 8 | Leave a comment

Միջակայքերի պատկերումը թվային ուղղի վար

x>a անհավասարման լուծումները պատկերում են այսպես՝ x∈(a;+∞) x≥a անհավասարման լուծումները պատկերում են այսպես՝  x∈[a;+∞) x≤a անհավասարման լուծումները պատկերում են այսպես՝  x∈(−∞;a] x<a անհավասարման լուծումները պատկերում են այսպես՝  x∈(−∞;a)

Posted in Հանրահաշիվ 8 | Leave a comment

Շառլ Ազնավուր. «Սուրբ Ծննդյան անսովոր ընթրիք»

Կնոջս մահից հետո ես մենակ եմ ապրում: Զբաղվում եմ տան գործերով, ինքս եմ խոհանոցում պատրաստում: Ծանոթներս համարում են, որ ես արժանի եմ դասվել ֆրանսիացի մեծ խոհարարներին շարքերը, ինչը բավական չափազանցեցված է: Խոհարարությունը միշտ էլ եղել է իմ կիրքը, եթե հիշենք … Continue reading

Posted in Գրականություն | Leave a comment

Անհատական ուսումնական պլան

Անուն/Ազգանուն –Սոֆի Նահապետյան Դասարան –8-2 Ընտրությամբ գործունեություն – Վրացերեն Մարզաձև – Վոլեյբոլ Երկարացված օր – չեմ օգտվում Տրանսպորտ – միակողմանի

Posted in Անհատական ուսումնական պլան | Leave a comment