Daily Archives: November 22, 2022

Past perfect continuous

D. Look at the pictures and complete the sentences. Use the correct form of the past perfect continuous. 1. She was tired because she had been running (run). 2. They were hot because they had been dancing (dance). 3. The … Continue reading

Posted in Անգլերեն | Leave a comment

Խնդիրներ առաջին և երկրորդ աստիճանի հավասարումների համակարգերի օգնությամբ

337. Մտապահված թիվը նշանկենք x-ով և կազմեք հավասարում՝ ըստ հետևյալ խնդրի. ա) Մտապահել են մի թիվ, ավելացրել են 8 և ստացել 33։ մտապահած թիվը – x x + 8 = 33 x = 33 – 8 x = 25 բ) … Continue reading

Posted in Հանրահաշիվ 9 | Leave a comment

Ես Սեբաստացի եմ

Ես Սեբաստացի եմ։ Ես Սոֆին եմ։ Արդեն 9 տարի է ինչ սովորում եմ «Միխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Մեր դպրոցում երեխաները սովորում են համակարգիչներով, ինչը մեզ ավելի մեդիագրագետ է դարձնում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը, որովհետև այստեղ երեխանները ազատ են։ Մեր դպրոցում … Continue reading

Posted in Հայոց լեզու 9, Գրականություն 9 | Leave a comment