Կլոր սեղանների ամփոփում. Հաշվետվություն մայիսի 4-8

Մայրենի – Մայրենիից մասնակցել եմ ԵՊՀ դասախոս Ալվարդ Սեմիրջյանի հետ ունեցած կլոր սեղանին։ Կլոր սեղանի ժամանակ խոսեցինք մեր Էպոսի մասին։

Կատարել եմ ստեղծագործական աշխատանքներ։ Ինչպես գիրքը ճիշտ ընթերցել, Հետ նայելով, և Ինչով է յուրահատում մեր սերունդը։

Մասնակցել եմ շատ նախագծերի։

1. Փոթթերյան կերպարների գուշակման ֆլեշմոբ
2. Ամիսներ անց
3. Ամիսներ անց. Հարցազրույց

Մաթեմատիկա – Մասնակցել եմ ընկեր Զարինեի նախագծին։ Կարող եք տեսնել այստեղ։

Ֆրանսերեն – Այս շաբաթ մասնակցեցի Միջին դպրոցի օտար լեզուների կլոր սեղանին։ Ես պատմեցի, թե ինչ ենք արել այս առցանց ուսուցման ժամանակ ընկեր Սուսաննայի հետ։

Ռուսերեն – Ռուսերենի ժամանակ ընկեր Անին մեզ ծանոթացանք մեր նոր նախագծի հետ (Արտ միջավայր)։

Անգլերեն – Going to the supermarket

Մասնակցել եմ «Ես կարողանում եմ տարբերվել» նախագծին։ Տես՝ այստեղ։

About sofynahapetyan

Բարև, Ես Սոֆի Նահապետյանն եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Միջին դպրոցում՝ 9-2 դասարանում։ Ազատ ժամանակ նկարչությամբ եմ զբաղվում։ Սիրում եմ դաշնամուր նվագել։
This entry was posted in Հաշվետվություն, Նախագծեր, Ուսումնական գարուն, Առցանց ուսուցում. Bookmark the permalink.

Leave a comment